Wednesday, September 16, 2009

maafkanku teman...

hatiku terusik...

saat sedang asyik bersiar-siar di alam maya, aku diketemukan dengan sesuatu yang menarik minatku untuk memanjangkan lagkah ke sana.

http://alotlikemefxa.blogspot.com

seorang sahabat yang amat aku hargai, pernah satu ketika aku hampir lupa akan kehadirannya dek macam-macam perkara yang terlebih dulu mengisi ruang memoriku..
Namun saat, aku hampir-hampir lupa,dia datang kepadaku...nyata aku tidak sebaik dia mungkin tidak seikhlas dia dalam bersahabat..

dirinya yang sentiasa mencari kebaikan dalam kesamaran, aku alpa..membiarkan dirinya sedangkan diri ini tidak sebaik mana malah lebih tepat terlalu banyak kurangnya...

kemaafan ku pinta darimu teman.. semoga kau masih sudi menjadi teman,menjadi sahabat kepada insan yang tidak layak ini. semoga persahabatan kita berpanjangan dan dapat menjadi naungan di akhirat kelak..

cetusan rasa seorang teman yang alpa...

No comments:

Post a Comment