Monday, May 21, 2012

Anak Kandung Rimbun Bernaung

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..inilah hasilnya setelah 3 tahun setengah bergelar pelajar SCV. Banyak sangat kenangan pahit, tawar, masam, manis yang saya perolehi sepanjang masa pengajian. Disini saya menjadi saya pada hari ini. Disini saya kenal mereka, pergi sekolah sama-sama, keluar sama-sama, main masak-masak, bergaduh, bermaafan, beraya. Semua kami buat bersama. Dan kami berada di pentas ini bersama.

Konvoi Raya SCV
Masjid Putrajaya lepas kenduri Cikyah
Steamboat di Mutiara Rini selepas hantar tesis
Photoshoot untuk cover buku Multimedia Data Processing

Dengan Classmate dan ibu Sarah
Pre-Grad Photoshoot sebelum hantar tesis
Hasil penat lelah
SCV di Madinah bersama PM Daut, PM Sarudin, Ustaz Taib dan Dr Shahrizal
Sate Kajang selepas kenduri Cikyah
Bersama Chinese Student selepas keluar dewan
Juga mereka-mereka yang sentiasa di hati saya. Berprogram, berselisih pendapat, jatuh ada orang bangunkan, rebah ada orang papah, menangis ada yang pujukkan, lalai ada yang mengingatkan, terluka ada yang merawat. Walaupun tidak berada pada pentas yang sama, tapi jalan ini tetap bersama.
Depan KFC Jusco Taman U dengan adik beradik yang ramai
Tidak lupa kepada yang berusaha mendidik, membimbing membantu saya sepanjang saya menjadi anak GMM khususnya buat En Supervisor saya yang banyak membantu Prof. Dr Ghazali Sulong.
Bersama En Supervisor Prof.Dr Ghazali dan anak-anaknya
Dan setulus seikhlas hati teristimewa buat cik Puan Mama yang tidak jemu mendoakan. Tidak jemu-jemu menunggu saya tamat pengajian. Juga buat adik-beradik dan kaum keluarga saya sekalian. Special Thanks kepada semua. Semoga Allah merahmati kalian.
Bersama cik Puan Mama, Kakak, Kek ja dan Abang selepas keluar dewan. Jimah dan Adik dan ayah tak ada di tempat kejadian
Bakal Dr. Sebab jubah dah pulangkan, pinjam jubah IS Student yang tengah ambil gambar dekat gate. Dan beliau mendoakan saya juga bakal mendapat Dr.

No comments:

Post a Comment