Friday, January 14, 2011

Office Story

Bismillahirrahmanirrahim…

Hari ni hari ketiga aku duduk office. Secara full time hari kedua. No facebook, No YM. Blog? Hehe..boss tak cakap pula tak boleh. Jadi aku buat-buat macam boleh. Sebelum ni aku LI dalam bilik aku di KTF. Jadi agak free la boleh je kemana-mana yang aku suka. Baru dua hari ni masuk office dan aku masih cuba membiasakan diri aku duduk dalam office. Orang lain dah dua minggu mungkin dah biasa. Terseksa jiwa dan raga, sebab aku bukanlah seorang yang boleh duduk diam static kat satu tempat. 8.30 pagi sampai 5.30 petang duduk meghadap laptop. Semoga dipermudahkan urusan, semoga di beri kekuatan, semoga diberi keberkatan masa.8 jam jadi 2 jam(hehe..orang selalu minta masa yang kejap jadi lama, tapi aku nak minta masa yang lama jadi sekejap)…Allahumma yassir wala tuassir Ya Kareem..




Petang ni off to KL….

No comments:

Post a Comment