Monday, November 17, 2008

Relevankah Aku di Hatimu???

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Lagi satu aku nak cerita bila aku jumpa satu kisah di saat2 aku punya otak tak berapa nak betul… aku explore dan explore laptopku ne… sekali di sebalik folder2 ne aku jumpa la satu dokumen terselit, yang amat sangat menarik perhatianku.. aku pun bukakla.. novel rupanya. Panjang pulak tu.. tapi aku baca jugak.. bila dah mula baca tak boleh stop pulak dah.. aku baca satu persatu sampai la ke ayat terakhir.. sedar tak sedar aku habiskan masa lebih kurang 5 jam depan laptop semata-mata nak abiskan cerita tu…

Kisah yang amat menyentuh jiwaku yang tengah kosong tengah gersang ne..huhuhu… pastu aku pikir2.. nak share benda ne ngan kawan-kawanku yang sejiwa ne.. lantas aku pun bagi tau la kat sahabatku yang kat ums ne.. aku pilih dia sebab aku tau dia ne sejiwa ngan aku(betulka??? Ko sendiri la jawab kalo ko baca ya..hehe..) pastu dia pun jadi cam aku.. terpengaruh ngan cita tu.. tak kisahla apa-apa pun.. aku rasa nak bagi jak cita ne kat suma orang… mana tahu ada hati yang tersentuh, ada jiwa yang terdidik sebagaimana yang aku rasa…

1 comment:

  1. bca time jiwa tengah kosong n gersang? hehe.. bkn time exam ka cik nurul baca ni? hihi..
    p/s; makluman pada para pembaca, jgn bca time exam.. dikuatiri akan m'pengaruhi jiwa & raga.. hehe..
    tp cita ni mmg best.. smg cik nurul bertemu dgn 'kaduk'nya. hehe..

    ReplyDelete